19.

publicerat i Denise;
Grattis till mig.

Jag tänkte bara skriva och säga att jag lever, än så länge - trots att nattpromenaden kanske inte var lika rolig psykiskt som mina fötter tyckte att det var fysiskt! Men hur som helst, jag kom hem välbehållen och fick sällis i telefonen och en skitkul kväll med mina tjejor som tillslut blev filmkväll hemma hos en killkompis till Alex. Anyway, i morgon blir det kalas troligtvis, så det är bäst att vara i säng innan det ljusnar då kommer jag bara få panikångest, fan!

Så, "Jag må jag leva i (i alla fall) se-extio- år till!"

Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av AnnaKarin:



Jag såg dig när du kom hem från BB och har busat en del med dig fram tills du var 8 år och vi flyttade. Nu läser jag din blogg nästan dagligen. Grattis på födelsedagen!!!

Hälsa Bny (din far, tror han kommer ihåg vad förkortningen är...haha, och gratta han med. KRAM AnnaKarin med familj

2:a kommentar, skriven , av mojsan:

Grattis :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis gammkäring! ^^,

4:e kommentar, skriven , av MiCka:

GRATTIS!! NU kommer du upp i kärring ligan!! härliga tider!!!

5:e kommentar, skriven , av Micca:

Var så lite så ; )

6:e kommentar, skriven , av Petra:

Grattis! :)

7:e kommentar, skriven , av Viola:

Grattis:P

Kommentera inlägget här :