3's & 7's

publicerat i Musik;
Alla sysslor är klara och jag känner mig helt slut. Jag får helt enkelt ta på mig hela det ansvaret då jag har somnat jätte sent flera dagar i rad och inte har sovit vidare bra. Hur som helst. Min mamma kommer snart hem från jobbet och jag har faktiskt hunnit med att laga mat åt henne. Inte för att det blev riktigt så som jag ville. Men jag fick i alla fall till det i slutet. Malin ville att jag skulle komma ner till henne en stund ikväll, men just för att jag är så slut i kroppen så var jag tvungen att avstå den här gången - jag kanske kollar på en film ikväll om jag orkar med det innan mina ögon sluts. Idag blir det i alla fall stuvad vitkol och stuvade morötter med stekt falukorv och kanske lite stekt potatis. Vi får se hur mycket jag orkar och vad vi har för resurser här hemma. Men stuvningen är klar och korven står redo att stekas. Tänkte dock vänta lite på att mamma kommer hem innan jag börjar värma på den igen.


Just nu spenderar jag min dödtid till att lyssna på queens of the stone age's låt 3's & 7's.
Den låten har vi nött ut i guitar hero. Underbar låt by the way.

♥Puss&Kram♥

Kommentera inlägget här :