Abstinens.

publicerat i Kevin;
Jag saknar hur Kevin väcker mig på morgonen med att sparka mig i magen eller dra mig i håret. Jag saknar att ha någon att krama och gosa med, leka tittut under täcket och pussa på. Jag saknar att tävla om vem som kommer först upp ur sängen och in i badet först. Jag saknar hans susningar när han sover och hans hjärtljud när han ligger näst intill mig. Jag saknar att se hans utveckling och följa varje steg han tar. Jag avskyr att han ska vara en halv dag ifrån mig och att jag inte kan få stå ut med hans gnäll en dag till. Jag vill egentligen bara ha någon att pyssla om, någon som inte klagar eller säger emot. Jag vill ha min kille i famnen, krama om honom, viska att jag älskar honom och somna brevid honom. Jag har fått abstinensbesvär. Real bad - I can tell...

Jag saknar dig, jätte - jätte mycket min prins.
♥♥♥

Kommentera inlägget här :