Bebistankar.

publicerat i Vardag.;
Tänk, R kom nyligen ner med en hel kartong full av Kevins gamla barnkläder som stått och dammat i förrådet. När han var liten så tyckte jag alltid att hans bodys och strumpor var så stora i propotion till honom. Nu när man tittar på dem så ser allt ut som dockkläder och ingenting som jag ens kan tänka mig att Kevin har haft. Att det verkligen har gått så fort alltsammans. Jag får en klump i magen av att bara tänka på det. Han har bara rusat iväg från mig, den rackaren och blivit en pratkvarn med en massa energi. Men åh, vad jag saknar en bebis i huset. Absolut inte än på några år - men ett syskon till Kevin ska absolut komma i framtiden om man nu träffar rätt kille, såklart.

Nej. Jag ska snart vika ihop alla barnkläder och stoppa ner dem i påsar så att dem kan följa med till mitt förråd, undangömda tills dess att man saknar dem och vill se dem igen.

PoK.

Kommentera inlägget här :