Bilder.

publicerat i Bilder;
Eftermiddagen


    

#1. Jag och min extremt fina tröja jag fick av Alex.
#2. Min jätte goda hallontårta jag fick av Alex.
#3. Louise, jag, "J" och Alex.
#4. Alex.

Kvällen och förfest.

          

#1. Alex och Emelie.
#2. Louise, Emelie och Alex.
#3. Tina den fina.
#4. Rikard!
#5/6. Jag, Emelie och Alex.
#7. Alex och groggen!
#8. Louise - visslar?
#9/10. Rikards mimspel.
#11. Per kom också över.

Utgång:

       

#1. Alex och Emelie är på G!
#2. Per också. Men Rikard är fullt upptagen med att hitta taxi.
#3. Alex i den långa kön till telegrafen.
#4. Emelie.
#5. Alex dansar för full och sjunger till Nattugglornas låtar.
#6. Jag dansar?
#7. Nattugglorna.
#8. Rikard.


Dagen efter:
    

#1/4. Jag och Alex leker framför kameran.
#5. Killarna ligger i vattnet och simmar och har blålerkrig med några ungar som fick smaka på ett och annat!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av R:

jag blir bländad av mig själv! aaaargh! :)

2:a kommentar, skriven , av Junitjej:

Härliga bilder! Hallontårtan ser god ut!

3:e kommentar, skriven , av Denise:

Ha ha ha, rikard, det kan du inte påstå att du blir ;)

4:e kommentar, skriven , av Amna:

#2. Louise, Emelie och Alex.



Lollo ser måttligt road ut ^^

5:e kommentar, skriven , av Danne:

men gaah vilken bild på mig :((((

Kommentera inlägget här :