Dagens nytta.

publicerat i Vardag.;
  • Jag cyklade med Malin till affären och köpte ett frimärke.
  • Mamma fyllde i mina bostadsbidragspapper.
  • Jag postade brevet med bidraget i och därav köpet av frimärket.
  • Diskade och bäddade sängen (egentligen dagssysslor men det ser ut som jag gjort mer

    Annars har jag inte gjort någon större nytta idag. Men läser man det här flera gånger så kanske man inser att man har gjort lite nytta idag trots allt? Who knows.

    I morgon ska jag ringa till nynäsenergi och höra vilket elavtal som skulle kunna tänkas passa mig.
  1. Jag är studerande och har ont om ekonomi.
  2. Mina föräldrar ska betala elen.
  3. Blir jag bunden i ett år så ska jag lyssna om hur vida den rabbateringen gäller då man bor i kommunen.
  4. I värsta fall får det bli rörlig och inte fast el.

    Snacka om att det är mycket att tänka på då man bara skall beställa el. Ja, gud hjälp mig.
    Nej, men om man bara hamnar hos rätt person så kanske det går bra ändå.

Kommentera inlägget här :