Dagens schema.

publicerat i Vardag.;
Han är lite piggare nu - tack och lov. Han gick tillock med från vardagsrummet och barnprogrammet och kom in till mig och dansade lite till "Hallå hela pressen". Han har nästan fått i sig hela sin frukost och är på lite bättre (friskare) humör. Idag ser det ut som att jag har hela dagen planerad, fullproppad med städning. Min moster kommer ner till helgen och mamma förbarmade sig över mitt rum, eller egentligen över hur det ser ut - bara det att hon inte ville erkänna det. Så jag tänkte överraska henne idag med att man faktiskt kan ha min sovrumsdörr öppen, då blir hon säkert snopen!
Det är lika bra att passa på att städa nu när man är tvungen att vara hemma för att Kevin är sjuk, så att man får någonting gjort...

Hur som helst så ska jag börja städa undan nu så att jag hinner klart med allt som ska bli klart.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :