En lista.

publicerat i Onördigt;
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Om den hade något annat syfte än att överleva och skämma ut sig tillsammans med tjugo fritt främmande människor eller dricka sig full på en bar, så skulle jag kunna tänka mig att vara med.
Vilken årstid tycker du bäst om? Om det inte är för varmt eller för kallt så tycker jag om alla årstider!
Brukar du sjunga i duschen? Ja det är väl klart. När ska jag annars sjunga.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?  Fotboll och Ishokey.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte som oftast, nej.
Vad är viktigast för dig? Alla nära och kära.
Laddar du hem musik och film från internet? Nej det gör jag inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala mina räkningar för några år framöver så att man slipper det sen!
Vad är det bästa med julafton? Att få se hur lycklig Kevin blir när tomten kommer och när han får öppna sina paket.
Tänker du mycket på ditt utseende? Nej, eller jo. Jag är nog ganska fåfäng.
Vad får dig att slappna av? Att veta var jag har Kevin.
Är du mörkrädd? Nej jag tror inte det.
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Nej.
Vilken färg är snyggast? Snyggast? Till vilket tillfälle?
Tycker du matte är svårt? Ja, jag är inte vän med min matematikbok.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej absolut inte.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En resa troligtvis.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? När Kevin stiger upp, mellan åtta och tio.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej det är upp till var och en.
Har du fuskat på ett prov? Ja det har jag säkert.
Bor du utomlands? Nej.
Har du piercing? Nej ingen förutom i öronen.
Vart skulle du helst vilja ha piercing? I naveln.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nja, ibland kanske.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Kevin.
Vad föredrar du för sorts filmer? Drama och Komedi.
Vad slösar du mest pengar på? Kevin.
Vill du gifta dig? Säkert.
Vill du ha barn? Jag kan tänka mig någon till.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Jag tittar nästan aldrig på TV längre.
Vars har du varit utomlands? Portugal.
Vilka ställen har du bott på? Nynäshamn.
Vilka husdjur har du haft innan? Hamstrar, fiskar, katt, en liten fågelunge, och sniglar, nykelpigor och sånt shit som man samlar på sig som liten!
Vad förknippar du ordet skolstart med? Nya vänner, nya lärare, snart lov igen.
Solar du ofta? Nej jag är mer ute och blir brun.
Är du bra på att laga mat? Ganska.
Vad dricker du för alkohol? Cider, vin, drinkar. Typiska tjej - tjej drickor.
Vilka djur är du mest rädd för? Jag vet inte. Spindlar tycker jag inte är så trevliga, men jag skriker inte för dem längre.
Vilken musikstil tycker du bäst om? Svensk reagge.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Inte vad jag vet om. Förutom när jag cyklade in i våra brevlådor så att jag fick hjärnskakning. Men hallå, jag överlevde ju!
Vilken kändis är hetast? Jag vet inte alls...
Gillar du att dansa? Ja! Jag älskar att stå på dansgolvet.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jag bryr mig inte så länge ingen spottar röken rakt i ansiktet på mig.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, mjölk eller juice.
Vilken är din favoritglass? Oj, ingen aning.
Tror du på ett liv efter döden? Konstigt nog så gör jag det. Jag vet inte varför, men jag tvivlar på att allt blir helt svart när man dör.
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget kaffe alls, typ.
Vilket mobilmärke föredrar du? Ett som går att ringa med.
Tycker du om sushi? Ja det är riktigt gott faktiskt.
Tror du på livslång kärlek? Ja om man hittar någon att dela den med så gör jag nog det.
Vad äter du helst när du ser på film? Något som inte låter för mycket.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej jag har redan tränat kampsport och det var inte riktigt min grej.
Har du tandläkarskräck? Jag hade men nu är det lugnt igen.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Både och.
Var är du född? Södertälje BB men född och uppvuxen i nynäshamn.
Vilken ögonfärg har du? Gröna.
Vilken hårfärg har du naturellt? Jag vet inte vad det är för färg, men jag trivs inte med den precis.
Biter du på naglarna? Nej det gör jag inte, jag kan inte göra det längre.
Är du beroende av något? Kevin.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Bloggen, expressen, aftonbladet, google.
Vad har du i handväskan? Den är nog ganska tom tror jag!

Kommentera inlägget här :