En lugn kväll.

publicerat i Vardag.;
Jag blev tillfrågad tidigare idag om jag ville hänga med in till Heron och gå på bio med grabbarna. Tack och lov får jag nästan säga nu, att jag hade Kevin och inte kunde följa med av den anledningen, trots att det hade varit superkul och säkert jätte mysigt. Jag håller dels på att bli förkyld och det märks att jag har något virus i kroppen då allt runt omkring mig tycks gå jätte sakta och mina muskler inte riktigt vill bära mig längre. Jag är allmänt seg i huvudet och har ingen större aptit, vilket även kan bero på mitt tjuvätande hela tiden. Jag har dock fått i mig en riktig middag bestående av laxen från igår och lite potatis och sås! Smarrigt värre. Sen har jag gått och nyst hela dagen och haft en energisk kille som inte alls har velat sitta still... Salig och bra blandning med andra ord. Jag har inte precis varit på humör att vara mamma idag, men han har ändå haft sina goda stunder. Han har tillock med pussats, sjungit vinjetten till "hej hej sommar" om och om igen och spelat på sin ukulele till sin fina ostämmda sångstämma.

Jag tror det var bra att jag var hemma idag av den anledningen att jag säkert hade somnat på bion om inte annat...
Puss&Kramkalas.

Kommentera inlägget här :