Film.

publicerat i Vardag.;
Snart kommer min far hem från jobbet och när han är hemma så tänkte jag ta med mig Kevin ut i skogen och leka skogsmulle med honom och se om vi kan få med oss lite blåbär hem i hopp om att han inte stoppar alla i magen direkt. Jag är fortfarande galet sugen på blåbärspaj eller muffins går också bra. Egentligen så är jag bara sugen på att baka vilket jag tänkte ta tillfället i akt och göra idag! Kevin sitter just nu och tittar på film, Råttatouje eller hur den nu stavas, har fått gå varm här hemma hos mamma och pappa. Så fort mamma frågar vad det är för film så säger jag;
Vad tror du?
Och hon svarar:
Jasså är det den igen! Med en suckande ton!

Kevin berättade precis att råttan var ledsen för att han hade förlorat sin familj. Ni vet hur söta barn kan vara när dem verkligen anstränger sig att prata och sedan uttrycker ordet ledsen med sorg på rösten. Så sött.

Nej men om man skulle ta och göra lite nytta.
Puss&Kramkalas.

Kommentera inlägget här :