God eftermiddag.

publicerat i Vardag.;
God dag i stugan. Jag har precis kommit hem efter en dag på stranden tillsammans med min systers bror och hans lilla son på ett och ett halvt. Vi hade det jätte mysigt och tro det eller ej men jag doppade mig faktiskt, trots vind och våg som svepte förbi. Och idag har man fått yttligare lite färg på kroppen vilket alltid är välkommet till en svensk blekfis. Malin väckte mig i morse och vi snackade en stund - sen var det bara att packa badkläderna och ge sig iväg! Just i detta nuet håller vi på att göra i ordning mitt bord och min byrå. Det är snart klart nu, äntligen. Vi är i full fart med att måla och slipa nu så att jag får snart ta och sluta skriva.

(Min pappa hälsar, han tror säkert att jag sitter och skriver mail!)

Hur som helst så ska jag ta och återvända till mitt nu.
Hoppas att ni har en lika mysig dag som jag i solen.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :