God kväll.

publicerat i Bilder;
Kevin somnade strax efter att jag skrivit det sista inlägget, runt nio med andra ord. Han var nog jätte trött den stackaren. Jag har själv suttit och pratat med en bekant på andra sidan kontinenten, i USA med andra ord. Hon är verkligen jätte snäll och ska ha stora rosor för att hon väljer att bli min man ! (Skämt å sido - oss mellan!) Hur som helst så har mitt tidsfördriv sett ut som så att jag har käkat en massa godis som tröst vilket jag insåg att det var ett big no-no. Så det har jag laggt av med. Jag borde ta mina piller för urinvägsinfektionen men med tanke på att jag fortfarande känner en hämsk bismak i munnen efter den tidigare tabletten jag tog i eftermiddags så känner jag mig inte särskilt manad att ens föra en ny tablett mot munnen. Hur som helst. I morgon har jag inga direkta planer, fick nyligen en inbjudan om att välkommna en gammal klasskompis hem från USA på en middag. Så det lutar det åt att jag går på i morgon kväll. Kan som sagt sova hemma hos Louise då hon åkt till sin mamma i morgon efter den bio hon skall ha sett. Kan vara skönt att snacka av sig med gamla klasskompisar också.

Annars så ser mitt schema ganska blankt ut, zero - to do stuff. Och ännu mindre finns det att göra i helgen. Hur som helst så brukar det alltid dyka upp någonting. Så på så sätt är jag inte orolig. Jag måste i alla fall ta bort mitt köksbord i morgon från Ronnies altan. Jag måste nog skriva en check lista eller liknande för att kunna pricka av allt jag måste göra, bör göra och ska göra. Jag är trots allt ingen maskin och behöver hjälp av andra minnen...

Nej nu är det dags att göra lite nytta. Läsa skvaller på expressens hemsida låter vettigt.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :