God natt.

publicerat i Vardag.;
En stor gäsp har angripit min mun och tårarna sprutar - som om att jag aldrig varit trött förut liksom. Hur som helst så är det dags för sista refrängen. Kevin somnade som nästan uträknat till tiotiden, ganska så precis. Det blir lättare rutinmässigt när han får eget rum som man kan stoppa in honom i, än att han ska behöva ligga och lyssna och koncentrera sig på vad jag gör och hur fort jag andas. Hur som helst så tycker jag tiden här hemma hos mamma och pappa har gått rellativt snabbt ändå. Jag menar, om en och en halv månad så är jag inne i min egna lägenhet. Jag måste bara se till att få en liten putt så att jag kan börja med alla rester i skolan också. Idrottsschemat är det som känns tuffast för mig, hur gör man, var börjar man.. Jag tränar allt för ofta för att ens ha tid att skriva ett idrottsschema. (Var det någon som kunde läsa mellan raderna och höra ironin i mina ord?).

Nej nog för mig.
Jag och (min redan sovande kille som har sträckt ut sig i min säng) Kevin,
önskar er alla en riktigt god natt...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Vet du fortfarande inte hur du ska skriva ett träningsprogram? Du kan få se mitt gamla i så fall. I love you honey!

Kommentera inlägget här :