Goddag, bloggen.

publicerat i Vardag.;
Nu ska Kevin sova lite middag, dock blir det inte längre än max fyrtiofem minuter med tanke på att han somnar så sent. R står ute på gården och är i full gång med att slänga det han inte ska ha kvar, så vitt jag förstår - så Kevin nästan tvärvägrar att sova pg.a det. Hur som helst så är det jag som bestämmer och inte han! Vi har varit nere i centrum och en sväng förbi ICA. Mamma köpte upp ett helt medicinskåp till oss inför flytten. Om man inte skadar sig med alla möblerna i trapphuset, så tacka fan för att man skadar sig när man lyfter! Så vi köpte upp oss på allt som hade med plåster, salvor och febernedsättande, även fébertermometer och nagelklippare, för Kevin är en rackabajsare på att producera naglar minsann! Sen fick Kevin ett par jätte fina nya adidasskor, skittuffa! Så jag kan inte bli mer nöjd än vad jag redan är, tror jag! Nu snart somnar mitt pyre. Jag ska sätta på lite svag musik till honom nu. Hoppas att ni får er en fin dag, allihoppa!

Puss&Kramkalas.

Kommentera inlägget här :