Godmorgon alla glada.

publicerat i Vardag.;
Nu är det kalas här hemma med musik från "Barnens bästa kalasskiva". Jag undrar bara vem det är som fyller år. Men hur som helst. I natt vet jag inte hur vi två brottades med varandra. Ena sekunden låg Kevin med huvudet strax intill mitt, i andra sekunden så låg han med fötterna där hans huvud nyligen hade legat. Samma sak gällde då mig - då jag låg helt i sidled med mina tunga ben över Kevin. Men vi sov skönt både han och jag - och tro det eller ej, men vi båda vaknade faktiskt på rätt sida av sängen med fötterna på fotändan. 

Idag ska jag promenera ner med breven till nynäshamnsbostäder med borgenärspapprerna och med kontraktet på lägenheten så att jag vet att dem kommer fram ordentligt. Nu i juli är det en födelsedagsmånad med alla som fyller år. Jag tror dock inte att jag direkt kommer fira någon i varken min släkt eller familj som fyller år (annat än min pappa som fyller år samma dag som jag).

Tänk! Juli månad invigs med sol och säkert varmt väder. Jag och Kevin ska ut och leka!
By the way, mina tabletter fungerar verkligen. Nu är det hur skönt som helst att sätta sig på toaletten igen.
Allt är borta, smärtan och blodet är ett minne blott. THANK GOD!

Kommentera inlägget här :