Godmorgon bloggen.

publicerat i Vardag.;
Alex höll mig vaken igår framför datorn tills dess att mina ögon gick i kors och tårarna sprutade, dels för att jag var trött men mestadels för att jag skrattade så att jag höll på att dö! Hur som helst så somnade jag efter någon timmes tänkande i sängen som uppenbarligen inte går att undvika hur trött man än är. Jag vaknade i alla fall runt en timme sedan och har kockat mig i ett badkar och gett Kevin lite frukost. Han valde dock att inte äta upp den, lille rackarungen. Hur som helst, jag tänkte gå en promenad till ICA och handla upp mig på blöjor och lite smått och gott som också kan tänkas behövas. Jag ska kolla om dem krukorna som jag vill ha finns också, så att man kan börja plantera lite färska örter som jag ska ha på diskbänken i den nya lägenheten. Jag har så många idéer att egentligen hälften vore nog. Men hur som helst, till affären ska vi lite senare.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :