Godmorgon bloggen.

publicerat i Vardag.;
Jag vaknade i morse av ett SMS som vibrerade på mobilen. Vad är liksom anledningen att ha möjlighet att sätta på "ljudlös" om mobilen ändå ska hålla på att vibrera och gärna hoppa på Kevins säng så att det låter i hela rummet. Jag fick först upp en jävla mailadress och ett nummer som jag inte alls kände igen. Lite smått orolig så läste jag vidare på SMS:et. Tack och lov så var det mitt ID-kort som hade kommit och jag hade blivit informerad om att jag kan hämta det. Skönt det, för mitt nuvarande går ut redan på torsdag, så jag kommer precis hinna få ett nytt innan det nuvarande ska klippas sönder! Toppen!

Hur som helst så händer det ingenting kul idag - ingenting som är planerat i alla fall. Jag måste som sagt ta en cykeltur ner till centrum för att hämta ut ID:n. Men annars är det lugna puckar som gäller. Jag gick och la mig rellativt tidigt i går i hopp om att somna ganska precis efter läggdags, men icke sa nicke. Jag låg och tittade i taket fram till klockan närmade sig tre. Och att gå upp nu, klockan åtta (som jag fick göra) innebar en lång iskall dusch för mig så att jag skulle kvickna till liv. Kevin var redan pigg och glad och lekte med bilarna i mitt hår, åt ett äpple och kladdade resterna av skalet på våra nybäddade lakan och var bara allmänt busig. Rackarungen där.

I natt dög tydligen ingenting för mig - då det antingen var för varmt eller för kallt i sängen. Aldrig mer ska jag byta lakan... (Okej, aldrig är kanske en väldigt lång tid!).

Puss&Kramkalas.

Kommentera inlägget här :