Godmorgon världen.

publicerat i Vardag.;
Nu är jag vaken men kanske inte riktigt så pigg som jag hoppats på. Ehm, i wonder why. Idag är det första soldagen på hela veckan, endast några moln flyter omkring över huvudet på oss. Men tack och lov - idag är det tjugotvå grader ute och äntligen väder för lite kallare kläder. Framåt kvällen så blir det nog kubbspel med killarna. Antagligen blir det killarna mot tjejerna  - vilket för min del är mer uppskattat. För då vet jag redan nu att jag och Malin kommer vinna. Ha ha ha. Jag har haft helt crazy drömmar de senaste nätterna. Allt som Malin tycks säga eller påpeka drömmer jag om att det händer mig. Så i natt så hade jag ett hål i örat med en kjedja i (vilket inte riktigt är min stil). Och för några nätter sedan så drömde jag att jag hade piercat näsan och att jag hade gjort en stor tjurring - toppen liksom, underbara drömmar man drömmer.

Så Malin. Nu vill jag inte drömma om fler piercingar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Moahahahaha!!!!

Kanske man ska ta och sätta 30 Enorma piercingar In Da snipp?! Och ett par i Da titts?

Moahahahahahaa!

Söta drömmar nu då hjärtat... :-D

Kommentera inlägget här :