Inte för att jag klagar eller så.

publicerat i Vardag.;
Men jag har en känsla av att grannarna har en buggtävling ovanför oss. Eller så är dem jätte bra på att stampa i golvet när dem jagar deras lilla nyförvarv till hundvalp! Inte för att jag klagar eller så, om det är det ni tror. Nej Kevin har precis somnat för några minter sedan och jag sitter gärna uppe en timme till innan jag tar mig till sängen och kryper ner. Egentligen är jag jätte trött trots att jag sovit middag. Rent psykiskt så tror jag att jag blir trött bara av att veta att jag har Kevin. R berättade att redan den 4:e augusti så är han här ifrån och har börjat ett nytt jobb på ny destination, vilket betyder att jag redan då har Kevin på heltid. Rent psykiskt så tär det ganska mycket på mig. Men i september så hoppas jag att alla mina belastningar och tyngder kan släppa lite då vi har en egen lägenhet att krypa in i han och jag, plus att hösten närmar sig då och man automatiskt är mer inne när det börjar mörkna. Jag längtar riktigt mycket efter att få tända ljus och se när hösten knackar på dörren. Men risken finns att min mörkrädsla kommer tillbaka i samband med detta. Hur som helst så har jag ju världens snällaste granne som får komma och joina mig på en fika eller två. Plus att jag nyligen fått veta att jag känner några till på den gatan jag ska bo på. Ha ha ha, bodybuilder hela högen, men då känner man sig trygg om inte annat! Ha ha. 

Naw, min prins pratar i sömnen. Igenting som går att tyda dock. Men han gnyr och skrattar till då och då. Han somnade även med Bamseboken över bröstet! Sötnos där!

Kommentera inlägget här :