Just precis nu.

publicerat i Vardag.;
Nu är legget hämtat från Nordea och lunchen snart uppäten och Kevin snart i säng. Idag tror jag dock att jag joinar honom i sängen då jag är skittrött som vanligt. Men i natt var det nog någonting konstigt i luften, säkert fullmåne eller någonting annat patetiskt som gör att människan inte kan sova. Sen när vi sovit så funderar jag på att ta med Kevin på en promenad i skogen för att plocka lite blåbär. Jag blev så jätte sugen på blåbärspaj så det kanske jag kommer sysselsätta mig med ikväll. Det märks i alla fall tydligare på Kevin nu att han är mycket lugnare än vad han var förra veckan när jag hämtade honom. Jag får försöka lägga etthundratvå procent på Kevin nu så att han lugnar ner sig lite och blir den vanliga lilla snälla killen igen! Nej nu ska vi lägga oss och vila innan vi ska ut på nya äventyr.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :