Kantareller i barrskogen.

publicerat i Vardag.;

Godmorgon i Svampskogen.
Vet ni vad jag har fått? Vackra kantareller i tallskogen. Okej detta beror då på att jag äter pencilin och så står det klart och tydligt att fler än 1 av 100 har risk till svamp i underlivet. Och lyckost mig fick självklart det. Jag ska sluta äta medicin, det ger bara problem. Ha ha ha. Men hur som helst så lutar det åt att jag får gå ner till apoteket med Kevin och handla upp mig på allt som har med svampinfektioner att göra. Bara slösa en massa pengar på medicin, den här månaden har jag redan gjort av med lite mer än fyrahundrafemtio kronor på apoteket, så varför inte fortsätta och utöka sitt apoteksförråd här hemma?

Annars förutom detta så ser det ut att bli en ruskigt fin dag igen. Solen skiner och jag tänkte snart ringa och störa Louise så att hon får komma ut i det vackra vädret och tävla med mig då det gäller att bli brunast i sommar! Hmm, jag tror jag vinner på den biten trots att jag inte varit i Thailand för (vad sa du? Nio månader sedan?). Ha ha ha.

Idag ska jag stå för maten också. Vi skulle egentligen ha haft kyckling men den valde dem att frysa in igen, så jag antar att det blir någonting lättare för mig att laga till idag. Ganska skönt det också med tanke på att det är Kevins sista dag med mig idag och jag kommer sakna honom jätte mycket under tiden han är borta. Men han kommer tillbaka till mig den 13:e juli igen - vilket säkert kommer gå jätte fort i alla fall.

Aja, nu ska jag klä på mig.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :