Kära dagbok du är den enda som vet.

publicerat i Vardag.;

... ey hur jag känner!

Jag har varit vaken sedan niotiden (kors i taket). Idag är det dock en sån dag som gör att det inte spelar någon roll om man går upp eller inte just för att det är regn och rusk ute. Det känns som höst är fjorton grader ute och allmänt pissväder. Under morgonen nu har jag hunnit gå igenom en massa skivor (därav min rubrik) som jag hade innan jag flyttade hemifrån, snacka om nostalgi. Dagboken med QBN flow var en stor favorit och konstigt nog så kan jag fortfarande texten i den! Hur som helst så har jag en hel påse att gå igenom för att se vilka skivor som är helt onödiga att spara på, och vilka som har stora repor och sprickor i sig. Jag har även hittat en skiva med en massa bilder (det gjorde jag igår) - jag ska se om jag hittar den och se om det är några gamla bilder på den!

Ha ha ha.
Nej nu måste jag fortsätta lyssna på musik och skrika så att halsen skär sig!
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Micca. EmanuelsMamma:

Trist med regn :( Vi har 20 grader i skuggan och solsken :) Fast det är ändå kallt på något sätt.



Qbn lyssnade jag också på när jag var några år yngre :P Speciellt den där dagboken.

Kommentera inlägget här :