Lista.

publicerat i Onördigt;
Vad heter du:
Denise
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Robin om jag blev en kille, eller Elona som tilltalsnamn.
Vart bor du:
Nynäshamn
Ögonfärg:
Gröna
Hårfärg:
Just nu är det blond.
Civilstatus:
Snigel.
Vad använder du just nu för jacka:
En svart, ganska skön vår/sommar/höst jacka.
Vad använder du just nu för skor:
Olika för olika tillfällen.
Favoritfärg på kläder:
Rött är fint tycker jag.
Vad har du för jeansstorlek:
28/32 eller något sånt. Det var hundra år sen jag köpte jeans.
Vad har du för tröjstorlek:
XS eller SMALL.

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som:
B...
Du pratade med:
Louise
Du gick på bio med:
Oj, typ Ronnie kanske.
Du kysste:
C... (tror jag).
Du gick på stan med:
Mamma säkert. Eller Malin, kanske Louise.
Du kramade:
Malin.
Du fick sms av:
Johan.
Du ringde:
Louise.
Ringde dig:
Malin
Skickade ett e-mail till dig:
Min syster skickade det senaste jag läste.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Ja, jag säger det bara vid dessa tillfällen.
Sagt att du gillar någon och ljugit:
Kan hänt.
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
Ja det har jag.
Gråtit över en pojke:
Ja.
Stulit något:
För länge sedan, ja.

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Ja. Det är oftast dem man kommer ihåg mest.
Är du ensam nu:
Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
Governor Andys låtar.
Vill du gifta dig:
Kan hända.
Vill du ha barn:
Jag vill ha fler - ja!

ANDRA SAKER
Varit kär:
Ja
Kör du bil:
Nej
Har du ett jobb:
Nej.
Gillar du att ha folk omkring dig:
Ja.
Gillar du berg och dalbanor:
Ja, jätte mycket.
Favoritgodis:
Allt som man kan äta.
Favoritchips:
Äter det mer sällan.
Har du någon tatuering:
Nej.
Har du någon piercing:
Har haft, och vill ha igen.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Nej, annat än av trötthet.
Köpt någonting:
Nej ingenting alls.
Varit sjuk:
Nej.
Sjungit:
Ja, nästan hela tiden.
Sagt jag älskar dig till någon:
Nej.
Träffat någon ny:
Någon ny - som någon man aldrig träffat förrut?
Saknat någon:
Ja
Kramat någon:
Japp
Kysst någon:
Nej.

SENASTE
Film du såg:
Halva filmen av Jean Austins book club och halva tre män och en baby.
Film du hyrde:
Jag hyrde försoning senast.
Mat du åt:
Potatis med potatis.
Låt du lyssnade på:
Jag måste sätta på någon först. Men igår var det nog Roger Pontares låt, när vindarna viskar ditt namn.

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Ja.
Gnälla:
Ja
Skrika:
Ja
Sova:
Ja!
Ha ångest:
Nej
Skada dig själv med flit:
Nej
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej.
Vilja dö:
Nej.
Drömma mardrömmar:
Ja
Ta droger:
Nej
Försöka vara annorlunda:
Nej
Klä dig i svart:
Nej inte medvetet i alla fall.
Gå till kyrkan:
Ja.
Gå i skolan:
Ja
Röka:
Nej
Ha sex:
Ja ....?
Ljuga:
Nej inte allt för ofta.
Hata folk:
Nej
Lita på folk:
Ja.

VEM
saknar du:
Kevin.
vill du döda:
Ingen.
rörde dig sist:
Ser jag ut som en kändis? Men typ mamma kanske.
vill du slå:
Ingen.
kysste dig sist:
C...
vill du kittla:
Ha ha ha, ingen.
kramade du sist:
Malin.
vill du prata med:
Kevin.
skrek du på sist:
På mamma.
vill du vara som:
Mig själv.
sårade dig sist:
Ingen aning.
vill du bli galet full med: .
Ingen.
gjorde dig riktigt glad senast:
Malin.
är sötast på jorden:
KEVIN.

HAR DU
För många vänner:
Nej jag har precis lagom.
Förföljelsemani:
Ja, tänka sig att det kan jag ha.
Tvångstankar:
Ja det också.
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej
Någon fysisk sjukdom:
Nej.
Någon skada:
Nej.
Färgat håret:
Ja det har jag.
Brutit några ben:
Nej.
Några piercingar:
Ja i naveln.
Egen dator:
Nej. Inte nu längre.
Bra självförtroende:
Nej, eller jo ibland.
Kysst någon:
Ja.
Haft sex:
Ja.
Köpt kondomer:
Nej.
Tagit nakenbilder:
...
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nej.
Bjudit ut någon:
Nej.
Varit kär:
Ja.
Dumpat någon:
Ja.
Stulit någonting:
Ja.
Lämnat landet:
Jo, på en veckas semester.
Rymt hemifrån:
Ja.
Tuttat eld på nått:
Nej, ja tvivlar.
Gjort något olagligt:
Ja

HUR
Går du:
Med den ena foten före den andra och sen byter jag.
Svarar du i telefonen:
Ah, det är Denise.
Fördriver du tiden:
På bästa sätt.
Mycket pengar har du:
Typ ingenting.
Tjänar du pengar:
Nej.
Ofta bäddar du sängen:
Nästan varje dag.
Ofta diskar du:
Nästan varje dag.
Ofta städar du:
Varje dag.
Många stör du dig på:
Finns alltid någon...
Ofta träffar du din familj:
Just nu; varje dag.


TROR DU
Att du kommer att bli något:
Jag hoppas det.
På rymdvarelser:
Ja det tror jag.
Att folk tycker om dig:
Ja det tror jag.
På ett liv efter detta:
Ja.
Att fiskar kan tänka:
Ja varför skulle dem inte?
Att du kommer leva länge:
Ja.

VÄLJ
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart:
Vitt.
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
Land
Sex eller kyssar:
Kyssar.
Telefon eller Internet:
Telefon.
Musik eller tystnad:
Tystnad.
Bok eller film:
Bok
Leva eller dö:
Leva
Sommar eller vinter:
Sommar
Kramar eller kyssar:
Kyssar.
Choklad eller vanilj:
Choklad

Kommentera inlägget här :