Lista.

publicerat i Onördigt;
Den här är tagen av Mikaela, bara så att ni vet!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Lite sent för en lista kanske.
2. Men jag HAR slipat mitt bord.
3. Sjungit karaoke, spelat vem vill bli miljonär och snackat skit.
4. Cyklat
5. Borde ha ringt nynäshamnsenergi men glömde totalt bort det.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var nio år gammal och byggde nog kojor i skogen tillsammans med Petra eller någon.


Vilka platser har du bott på?
Nynäshamn och Ösmo (ösmo var endast i några veckor).


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Ge bort en MASSA pengar till behövande (dock personligen då jag inte litar på röda korset eller andra hjälporganisationer)
2. Leva lycklig på kärlek.
3. Köpa mig en systemkamera.
4. Bygga ett tryggt område för mig & Kevin att bo på.
5. Jag tror inte att man blir så mycket lyckligare av pengar på kontot (?)

Kommentera inlägget här :