Lista

publicerat i Onördigt;
Längd: 156 om jag har tur. Det känns lite som bingo. BINGO!
Skostorlek: 37-38
Pojkvän/flickvän: Nej gud nej!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja.
Dricker du: Ja.
Använder du droger: Nej.
Röker du: Aldrig.

Din första:
Pojkvän/flickvän: Hmm. Johan eller Martin när jag var sex kanske!
Första piercingen: Öronen.
Första sporten: En gång på handboll, två år på självförsvar. Ingenting jag skulle vilja göra om.
Första husdjuret: Hamster.
Första semestern: Småland.

Just nu:
Äter du: Nej
Dricker du: Nej
Ska du: Ut och göra Kevin sällskap.
Lyssnar du på: Ingenting.
Väntar du på: Mamma
Tittar du på: Datorn
Har på dig: Kläder.
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig:  Busig!

Har du någonsin:
Tappat bort glasögon/linser: Nej
Blivit tagen av polisen: Nej
Sett någon bli nerslagen: Ja.
Blivit nerslagen: Nej
Röntgats: Inte vad jag vet.
Haft sex med en kompis: Hmm....
Krossat någons hjärta: Säkert.

Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja
Gråtit över en pojke: Ja.
Sjungt på scen inför folk: Många gånger.
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej

Antal...
Gånger du varit kär: Oj.
Gånger ditt hjärta brustit: Tre riktigt jobbiga gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen aning.
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Några gånger.
Ärr du har på kroppen: Jag har jätte många.

Senaste:
Personen du fick mail av: Min syster.
Personen du fick sms av: Johan.
Personen du träffa: Hmm... Min granne som hälsade lite,
Personen du ringde: Louise.
Saken du köpte: Oj ingen aning. Jo mjöl och havregryn!

Vad har du gjort idag: Plockat blåbär med Kevin, sovit och hämtat mitt legg.
Var det kul: Ja ganska.
Hur tidigt stiger du upp: För tidigt,
Vad ska du göra ikväll: Ta det lugnt
Är du seriös: Nja... oftast kanske.
Använder du hårspray: Nej väldigt sällan.
Kan du stå på händer: Ja, jag gjorde det här om helgen.
Favoritserie: Oj, heroes.
Är du glad nu:  Ja!
Var du glad igår: Jag tror det.

Kommentera inlägget här :