Lista.

publicerat i Onördigt;
Jag kollade tillbaka på gamla inlägg och hittade en ny ganska rolig lista, så jag passar på att göra den igen. Nu när jag ändå inte har så mycket för mig. Alla i huset har nog somnat redan. Min mamma har sprungit runt med telefonen i örat i över en timme då min storesyster ringde. Hur som helst, över till mitt tidsfördriv.


Fullständigt namn? Denise
Exakt ålder? Nitton om nio dagar!
Vart bor du? Nynäshamn
Bor tillsammans med? Mamma och pappa i en trea - tillsammans med Kevin.
Husdjur? Kissekatten Sarek.
Färg på ditt hus? Biege gult. Bajs gult. Grädd gult.
När är du född? Nittonhundraåttionio. Tjugosjätte juli.
Klass? Ska börja tredje klass nu till hösten!
Vilket år tar du studenten? 2009. 
Något jobb? Mamma på heltid.
När gick du upp i morse? Halv elva.
När ska du sova ikväll? I tid (som jag alltid säger!)
Duschat idag? Nej jag har haft fullt upp.
Kramat någon idag? Ja Kevin.
Pussat någon idag? Ja, samma svar som ovan.
Vad har du ätit idag?  Risgrynsgröt, majssoppa, godis, knäckebröd och frukt.
Dagens klädsel? Linne och piratbyxor
Dagens smink? Gårdagens smink.
Dagens sötnos ? Kevin som alltid.
Dagens roligaste? Uteleken med Kevin.

SOCIALT

Har du många vänner?
 Ja jag har vänner så det räcker. I olika åldrar och storlekar!
Hur många har du kysst? Oj, jag har inte räknat.
Vem kramade du senast? Kevin.
Hur många har du haft sex med? Fyra.
Hur många har varit otrogna med dig? ../..
Har du pojk-/flickvän? Nej.
Vem pratade du med i telefon senast? Syrran.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jag har raderat alla mina SMS.

FAVORIT :

Film?
Har ingen favorit.
Låt? Big girls don't cry för tillfället i alla fall.
Mat? Jag äter allt.
Dryck? Coca cola.
Färg? Ljusa färger.
Stad? Nynäshamn
Land?  Sverige.
Ämne i skolan? Köket och Svenska.
År? Nittonhundratalet.

SENASTE :

Personen du tänkte på?
Ingen speciell faktiskt.
Personen du kysste? Pussade Putte, men kysste nog "C" sist.
Gången du spydde?  Länge sen.
Gången du grät?  Någon gång i maj, om man bortser från videoklipp på youtube.
Pizzan du åt?  "D" och "J" 's pizza.
Gången du var i Göteborg? För länge sedan.
Gången du var i Stockholm? Ganska nyligen, på mors dag tror jag.
Gången du var full? I helgen blev jag lyckligt berusad.
Gången du var hög? 12 februari 2006. 
Personen som såg dig gråta? Louise och Marina tror jag - när jag stod och packade mina saker.

ANTINGEN ELLER :


Svart eller vitt?
Vitt
Hund eller katt? Katt
Ut och festa eller hemma och mysa? Både och.
Tv-spel eller datorspel? Dataspel.
Singel eller upptagen?  Singel.
Hångla eller puss? Pussa.
Lunarstorm, helgon eller Playahead? Inget.
Ragga eller bli uppraggad?  Ragga är roligare.
Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
Svart hår eller blont? Svart
Blåa ögon eller bruna? Blåa
Choklad eller lakrits? Choklad
Göteborg eller Stockholm? Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amna:

Personen du kysste? Pussade Putte, men kysste nog "C" sist.



så pass^^ sen slutade ni ses, som jag förstår det? x)

Kommentera inlägget här :