Lista.

publicerat i Onördigt;

Har du haft sex? Ja
Med hur många? 4 personer.
Ångrar du någon utav dom? Ja, en!
Var du kär i alla av dom? Nej, men jag hade känslor för alla på ett eller annat sätt.
Är/har du varit en player? Nej det kan jag inte påstå.
När blev du av med oskulden? När jag var fjorton.
Har du någonsin haft fyllesex? Ja.
 Har du haft sex:
Bil/tåg/buss? Ja
En toalett inomhus/utomhus? Ja
På festival/konsert? Nej
I en park? Nej
Bastu? Nej
När var din första kyss? Oj, jag tror det var när jag gick i fyran eller femman, och vi körde sanning eller konka eller något!
Hur gammal var ditt äldsta hångel? Kevins pappa.
Och yngsta? Ett år yngre än mig, för typ jätte länge sedan.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Ett jätte seriöst och ja, alla efter sexan har varit mer eller mindre seriösa.
Hur många har du verkligen varit kär i? Verkligen, verkligen? Två tror jag. Nej jag vet inte.
Vad tycker du om kärlek? Inget man kan leva utan och inget man vill leva med.
Har du flaschat/strippat någon gång? Nej.
När kramade du någon sist? Idag.
Saknar du någon speciell person? Nej inte direkt.
Är du kär/tycker om någon just nu? Jag tycker om ganska många, men inte på det sättet.
Har du svårt för att bli kär? Ja - jag tycker det. Jag förälskar mig i en pesons personlighet och så går det därifrån.
När kysste du någon/hånglade senast? Oj, några veckor sedan, typ fyra kanske.
Ångrar du det? Nej det tror jag inte.
Är du singel? Ja det är jag.
När fick du senast en komplimang? Jag vet inte, när jag var på krogen sist med alla fyllesvin.
Har du träffat någon internet person? Ja en tjej som jag tydligen bodde granne med.
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja.
Har du varit otrogen någon gång? Nej.

Kommentera inlägget här :