Lite sen.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin har varit iväg till Malin och lekt med hennes barn. Kevin var som vanligt i luven på barnen och började retas och ta i med hårdhandskarna. Då gav vi upp och åkte hem, eller jag gav snarare upp. Hur som helst så har vi ätit och bråkat lite med varandra. R ringde och sa att han blir någon timme sen och att vi inte behövde stressa. Lättare sagt än gjort. Jag ska väl ta och göra i ordning här hemma innan jag ska byta kläder på Kevin så att han är ren och har R's kläder på sig - som han hade när han gick i måndags.

Men annars har vi bara busat och haft det kul.
Kevins ordförråd har blivit jätte stort nu, förutom det han kunnat tidigare.
Idag när vi plockade blåbär och han sprang för långt bort från mig så sa jag: Åh Kevin! Kom titta här.
När han väl kom dit jag var och tittade på blåbären så sa han: Oh, coolt häftigt.
Han är så tuff i orden min lille grabb.
Igår ropade dem på en gubbe på balkongen hemma hos Malin.
Det lät ungefär: Hallå, gubben? Hallå - lilla gubben? Hallå gubben!
Två barn i kör får en ganska hög stämma av ljud måste jag erkänna och jag som redan tycker att Kevin har rellativt bra lungkapacitet. Hur som helst, nu är det dags att göra lite nytta innan Kevin åker ifrån mig.



Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :