Mitt matvrak.

publicerat i Vardag.;
Kevin har hunnit med att dricka två vällingflaskor nu ikväll. Ändå tyckte jag att han fick i sig en hel del till både mellis, frukost, lunch och middag. Han är väl helt enkelt i en tillväxtperiod nu kan jag tänka mig. Den rackaren växer snart om mig känns det som. Konstigt att han inte har somnat än - så mycket varm mat som han har fått i sig under kvällen som gått.

Jag hamnade framför allsången en stund ikväll. Är det bara jag som känner mig helt lost och inte känner igen en enda artist som uppträdde där? Jag blev så trött att jag valde att stänga av efter tio minuter visseligen, men hallå - det känns som man har haft noll koll på kändiseliten den senaste tiden, i alla fall innom sveriges gränser. Men det kommer nog igen, så svårt kan det inte vara att hänga med på en kant, eller hur!

Kevin sitter och läser lite i bamse - som just nu är hans favoritbok. Inte för att han har så många inne i vårat rum, men nu vid det här laget så kan han säkert hela boken utan och innan - så många gånger jag har fått läsa den för honom i sommar! Det är en sak jag måste införskaffa sen; en massa barnböcker. Jag har mina smultronställen att gå på där jag vet att det finns bra böcker och till billigt pris här i nynäs. Tack och lov för att vi har alla secondhand och leksaksförmedlingar så att man bara kan byta in och uppdatera sig efter nytt när det är dags! På så sätt kommer man billigt undan och tro det eller ej, men många av kläderna och leksakerna är knappt använda - så gissa om man har gjort klipp från gång till gång!

Jag lägger in lite bilder från dagen alldeles strax. Måste bara ladda upp mitt batteri till kameran som jag har en tendens att aldrig hinna ladda upp tillräckligt! Men i natt så får den ligga på laddning så att den är full till i morgon om det hittas på något nytt! Malin ringde idag och planerade att vi ska hitta på någonting med ungarna i morgon. Kan vara mysigt att umgås med henne med tanke på att jag inte umgåtts med henne sedan Kevin kom hem. Tro det eller ej men jag saknar henne, faktiskt! Ha ha.

Nej nu ger jag upp...

Kommentera inlägget här :