Möbelfärg.

publicerat i Vardag.;
Kevin har somnat för ett bra tag sedan nu. Han var jätte trött, trots att han tidigare hade så mycket energi. Men han fick nog springa bort den idag och busa med mormor vilket alltid uppskattas. Han älskar verkligen att umgås med dem! Vi har faktiskt inte gjort någonting vettigt idag heller. Jag har dock regnet att skylla på den här gången vilket jag tycker är en bra bortförklaring till att inte göra någonting vettigt. Jag vill börja slipa på mitt nattduksbord som jag också ska måla svart innan jag ska flytta. Det ser mycket bättre ut i svart. Men min mamma tror att det är en färg som jag kommer tröttna på, men jag tvivlar med tanke på att mina tapeter i vardagsrummet är vita så blir det en ganska neutral brytning. Men vad vet jag? På lång sikt så kanske det inte alls är smart att ha svart på alla sina möbler. Men man lever bara en gång och tröttnar man så är det inte långt till närmaste färgaffär!


Kommentera inlägget här :