Skitkul kväll.

publicerat i Vardag.;
Strax efter mitt sista inlägg så fick killarna fnatt och började larva runt i lägenheten. Egentligen handlade allt om att vi var ganska trötta på en och samma låt som Malins son spelade om och om igen (observera att han är fem och inte riktigt har koll på hur man spelar!) <vilket jag inte heller har> och killarna larvade sig lite med att stoppa upp tamponger i vardera öra. Ha ha ha, inte nog med detta så tar "J" och stoppar upp två i näsan också och går runt som Frankenstein med två händer i luften och huvudet lite på sned samtidigt som han har öppen mun och ser allmänt crazy ut. Snacka om att jag hade kul - och fick magmuskler av guds like. "D" tog kort på honom och hela kvällen har gått åt till att skratta åt kortet (vilket jag fortfarande ser framför mig by the way!). Sen så har vi spelat guitar hero och snackat skit. Jag och Malin kom in på det underbara ämnet sex när "J" hade stuckit och "D" satt ensam kvar i soffan. Ha ha ha - vi gick igenom hela kalendern, allt från choklad, lakrits, blåbär och smultron till vilka man ska och inte ska ha sex med. Ehm - "D" fick sig i alla fall en rejäl dos av tjejsnack varesig han ville eller inte, och jag & Malin fick oss ett gott skratt varje gång han inte förstod!

Ja - som sagt. Jag kommer säkert bli väckt i morgon bitti av antingen Malin eller någon annan som ska ringa innan tiotiden. Så det är bäst för mig att hoppa i säng nu innan det blir allt för sent.

Puss&Kram, skumbanan.

Kommentera inlägget här :