Stackars lilla krake.

publicerat i Kevin;

Som jag tidigare nämnde i ett tidigare blogginlägg så betedde sig Kevin ganska konstigt nu ikväll. Det var en ganska självklar anledning egentligen. Han har nämligen fått féber av hux flux, ingenting - bara så där. Och det tog lite tid för mig att inse detta. Men bättre sent än aldrig som sagt. Nu har jag flirtat lite med R och fått in en alvedon som är till för barn. Han har fått i sig fem mililiter av den och somnade om direkt. Jag erbjöd honom en glass också, men den tvärnobbade han och återgick till drömmarnas land istället. Han fick sitta i min famn ute på altanen också medan vi väntade på att R skulle komma hem från jobbet - och andas lite frisk luft. Han blev lite piggare, men var fortfarande ganska påtaglig. Men nu sover han sött igen och jag har inte hört några konstiga ljud från hans mun som jag den här gången uppmärksammar då jag vet vad som är problemet! Men egentligen, han har bara en helt vanlig féber, min stakars lilla krake.

Kommentera inlägget här :