Tönt eller kändis?

publicerat i Onördigt;

Tönt eller Kändis?

[x] Har ett smeknamn.
[-] Är blyg.
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[x] Kan spara pengar länge.
[x] Har alltid haft en vän.
[x] Har gått på simskola.
[x] Har bra ordning på mina grejer.
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[x] Kan gråta till film/musik.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har dissat någon.
[x] Gillar att diskutera.
Totalt: 11

Utseende:
[x] Jag har långt hår.
[x] Jag använder smink.
[x] Har färgat håret fler än två gånger.
[-] Har minst tre par högklackade skor.
[-] Är lång.
[-] Jag bär alltid mode.
[x] Har blandad färg på ögonen.
[-] Är brunhyad
[x] Jag har färgat hår just nu.
[-] Är brunögd
Totalt: 5

Förhållanden:
[-] Är kär.
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[x] Pussat någon av samma kön.
[x] Hånglat med en främling.
[x] Älskar eller saknar någon just nu.
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
[x] Hånglat med en polare.
[x] Fått en kompispuss av andra könet.
[-] Varit otrogen.
Totalt: 7

Övrigt:
[x] Jag har mobil.
[x] Kan numret till fler än tio personer i huvudet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar.
[x] Gillar att kolla på tv.
[ ] Tar droger.
[x] Dansat på mitt rum.
[x] Varit på begravning.
[x] Hoppat från en brygga.
[x] Döpt en insekt jag hittat. )
[x] Rullat ner från en pulkabacke
Totalt: 9

Dina poäng: 32

10-16 Du är tönt .
17-24 normal
25-30 du är cool
30-40 du är en kändis



Om nu detta skulle skita sig och jag inte skulle bli kändis som det står här ovan så har jag ju alltid Alex som jag kan luta mig mot...

á le xandra säger:

jag har den där låten jag skickade som typ soundtrack för mitt liv har typ 10 såna låtar

D, 19 på lördag - utgång för hela slanten! säger:

ha ha ha, coolt. Så om du får ett eget program i framtiden så kommer man få höra den här i vinjetten

á le xandra säger:

precis haha

D, 19 på lördag - utgång för hela slanten! säger:

Och så sitter du i min tv- ruta och berättar om alla dina äventyr !

á le xandra säger:

japp Då kan du vara glad att du är kompis med en så cool person som flyger dig, kevin å din man runt halva jorden på massa stekiga fester och äventyr haha *dagdrömmer*

D, 19 på lördag - utgång för hela slanten! säger:

HA HA HA, absolut! och låter mig gå på efterfest med alla kändisar in the big US!

Kommentera inlägget här :