Trötter och tjurig.

publicerat i Vardag.;
Nu har Kevin och jag fått i oss lite mat i magen och kan slappna av. Han börjar nog bli trött nu så det är snart dags för honom att sova middag. Nu när vi har fått in rutinerna så är det mycket lättare för honom att sova middag och sova på sina bestämda kvällstider! Han har blivit riktigt duktig på att sova nu i alla fall, vilket glädjer mig. Jag och Kevin tog oss en cykeltur till ICA för att handla lite. Väl inne på ICA så möttes vi av en gamal lärare som uppenbarligen inte sett Kevin på ett bra tag och utbrast; "Titta, oj han kan gå! Gud va stor han har blivit, och tiden går alldeles för fort!". Ni vet det gamla vanliga! Ha ha ha. Kevin har ju gått sedan han var tio månader, så det var egentligen inte den första reaktionen jag hade trott skulle få höra. Och så fick han en glass som han stolt visade upp för alla människor som bara skrattade! Hur som helst. Vi har även varit här ute på gården och lekt med bollar och med bandyklubborna och bara haft det mysigt.

Nu har han blivit så tjurig, säkert av trötthet och han nyps och slåss... Hmm, alla dåliga beteenden på en och samma gång.

Nu ska jag snart natta Kevin och låta honom sova i några timmar.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :