Bara för att...

publicerat i Onördigt;
SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[x]  kär
[x] glad
[x] trött
[/] vild
[x] lugn
[x] nervös
[x] uttråkad
[-] irriterad
[-] ledsen
[/] besviken
[-] arg
[/] sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[-] sårad
[-] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig : Louise, Mamma, Malin M.F.
Någon som du längtar efter: Kevin.
Något som du längtar efter: En egen lägenhet.
Vem ringde dej senast: Nisse
Vem ringde du senast: Malin.
Har du några kärleks problem: Inte alls.
Har du ätit något idag: Ja
Har du gråtit idag: Nej, thank god.
Har du skrattat idag: Ja jätte mycket med Malin.

JAG:
Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Absolut inte.  
Morgonperson: Ja
Är kär i kärleken: Inte precis just nu kanske.
Skrattar åt mina egna skämt: Kan hända.
Vill ha barn: Jag har.

HAR DU:
Glasögon/linser: Nej
Piercingar: Hade.
Syskon: Ja två halvsystrar.
pojk/flickvän: Helst pojkvän, tids nog.
Jobb: Nej.
För många vänner: Nej.
Rymt hemifrån någon gång: Ja.
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Ja det tror jag. Eller så har jag för dåligt?
Sagt "jag älskar dig" till någon : Ja.
Varit kär: Ja.
Brutit ett ben någon gång: Nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Många gånger.
Somnat gråtande: Ja.

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: Svårt att undgå.
Ha ångest: Ja.
Drömma: Så att jag kommer ihåg det - händer väldigt sällan.
Klä dig i svart: Ja
Hata folk : Nej inte allt för många.
Lita på folk: Ja.
 
SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Hmm. Ingen aning. Louise eller Kevin troligtvis.
Du delade en dricka med: Bogdan - vi drack vatten.
Skrek på dig: Hm. Kevin?
Du fick sms från: Nisse.
Du senast skrev på msn med: Louise, tror jag.

Kommentera inlägget här :