Cykeltur runt hela stan.

publicerat i Vardag.;
Jag måste bara säga att Malin verkligen gjorde hela min dag med en cykeltur runt halva stan. Hon är verkligen helt underbar den tjejen och vi har superkul tillsammans. Vi började cykla hemifrån till Willys där vi egentligen hade planerat att stanna. Men sen fortsatte våran resa ner mot centrum och sedan vidare runt hela hamnen. Där ifrån tog vi vägarna förbi svandammen och in i kinesiska trädgården. Sedan vidare mot ringvägen och runt hela ringvägen. Därifrån åkte vi till pizzeria la playa och satte oss för att äta pizza. Vi hade dock för stora förhoppningar och fick istället en pizzasallad då pizzaugnen hade stängt för kvällen (jävla skitställe). Sen drog vi oss vidare bort till fröjasväg och därifrån ner vid heimdal, över bron och bort nikstavägen - upp mot ICA och sedan vägen hem. Har ni vägarna förbi nynäshamn någongång och ser två helt crazy tjejer i deras bästa ålder med två barnstolar bak på cyklarna - då kan ni hälsa...!

Hur som helst. Det blev en hel del massa snack, sms:ande och pratande i telefonen på vägen. Men det är hur underbart som helst att vara i närheten av den tjejen! Maaaaaaliiiin, du betyder massor för mig, capish?

Puss.

Bjussar på lite bilder från dagen by the way.
Här är min vän, Malin.


Malin tror att hon är Tyra Banks eller någon.


Ingen mindre än världens finaste Malin.


Vi hittade ett gym på ringvägen! Gratis är bäst! Vem vill pröjsa liksom?


Malin drömde sig bort. Jag fick dock väcka henne för att säga att....


En elak svanmamma inte såg allt för glad ut över att få sällskap i sänghalmen, och...


att ett piratskepp närmade oss...


Malin greppade genast tag i sin cykel och såg helt förstörd ut när hon fick veta't.
Jag kan dock inte visa den bilden då den är cencurerad...


Men jag valde att trotsa ödet, och fotograferade en tall i solnedgången, i sista minut.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Haha! Tack gumman.

By the way, same to you! Capish!!

Haha! Ser fram emot mer sjuka cykelturer med dig, kanske vi ska ta en till ösmo simhall nästa gång...;-)

Are you up for it?! känn dig utmanad

Kommentera inlägget här :