Cykeltur, sovstund.

publicerat i Vardag.;

Jag och Kevin vaknade tidigt i morse. Kevin vaknade runt kvart över sju och jag totalvägrade att gå upp då. Knappast. Så jag låg kvar i sängen och hade satt på piff och puff till Kevin på datorn. Så han satt så snällt kvar i sängen och kollade till klockan var kvart i nio då jag valde att gå upp. När vi väl kommit upp så gick vi ut på gården och lekte lite. Kollade på småkryp, hälsade på grannarna och gick runt i skogen och upptäckte en annan lekpark lite längre bort. Vi hade en mysig rivstart på morgonen.

Framåt tio så ringde Malin och sa att vi skulle komma ner till henne, så jag satte Kevin på axlarna och promenerade ner till henne. Strax därpå, efter lite bråk mellan Olivia och Kevin så satte vi oss på cyklarna och cyklade mot affären. Det gick riktigt bra med barnen, även fast dem var trötta och lite sura. Jag och Kevin har kommit hem nu, ätit lite och Kevin har somnat vilket jag tror var väl behöverligt.

Sex dagar kvar och sen kan jag koppla av...
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :