Dags för sängen.

publicerat i Vardag.;
Tro det eller ej, men efter helgen och efter det att Kevin kommit tillbaka så kommer man också tillbaka till rutinerna. Så nu kallar sängen på mig trots att jag inte gått och lagt mig före ett dem senaste nätterna. Men lika bra är väl det för då orkar jag upp i morgon då Kevin vaknar pigg och glad - och ska väcka hela stället till liv om jag känner honom rätt. Ha ha ha. I dag så väckte han nog hela gården då vi tog och klippte hans naglar på verandan, stackaren tjöt då han är jätte rädd för nagelklipparen. Men nu är han trimmad och klar för att inte kunna rivas något mer.

Hur som helst så kallar min säng på mig nu.
Hoppas att ni har haft en mysig måndag.
I morgon är det tjugosex dagar kvar tills jag blir nitton.
Underbart.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :