Godmorgon bloggen.

publicerat i Vardag.;
I morse vaknade Kevin och jag trodde klockan var runt niotiden. Jag kände mig dock jätte trött och orkade inte alls sällskapa med honom och vara aktiv så jag sa åt honom att gå upp till mormor och morfar och störa dem istället. Han betedde sig jätte konstigt och jag kunde se att han inte hade några direkta planer på att gå upp - utan istället jävlas med mig och prata oavbrutet. Tillslut gav jag upp och gick upp på toaletten. Till min förvåning så såg jag då jag gick förbi vardagsrummet att klockan bara var kvart i sex. Åh, nej tänkte jag. Kevin kom skrikandes efter mig och jag trodde att jag hade väckt hela huset. Men inte då. Alla sov vidare. Jag fick göra välling till Kevin och byta hans blöja och efter det somnade han faktiskt om till klockan nio. Riktigt skönt.

Trots detta så har jag sovit lite småkonstigt. Men men. Det rättas väl till under dagen.
PoK.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥Hanna♥:

God Morgon! ♥ ♥ ♥

Hoppas du får en trevlig midsommardag... ^^

Kommentera inlägget här :