Godmorgon, DJ.

publicerat i Vardag.;
Godmorgon, här är vi som vanligt pigga och glada. Jag och Kevin har varit ute på gården och sprungit av oss. Jätte mysigt har det varit, förutom att stenarna på asfalten inte är anpassade för mina fötter utan skor. Så det blev till att gå på tå, eller halta mot slutet när man hade nött ut fötterna. Aaj. Nu står Kevin och leker med sterion och sätter i sina barnskivor, lyssnar på några låtar, byter - trycker på stop och play. Varför ska alltid dem knapparna se roligast ut... Ha ha ha. Men men, idag är det (tisdag?) en ny dag och jag tror att jag ska leka med Malin lite senare! Ovanligt va? Ha ha. Men innan det sker så måste jag verkligen städa mitt rum. Det ser ut som hej kom och hjälp mig, så nu är det verkligen dags.


Nej om man skulle ta och börja idag så att det ser fint ut.
Puss&Kram.


Bjuder på en bild...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amna:

ojdå, ny design^^

2:a kommentar, skriven , av Therese:

fin bild denise !:) och designen på bloggen med ! :D

Kommentera inlägget här :