Godmorgon i stugan.

publicerat i Vardag.;
Idag är det en ny dag. Jag och Kevin vaknade för precis en timme sedan då min mor tog sig friheten att ringa hit så tidigt. Ha ha ha, men det gick så bra ändå. Vi kom upp, busade lite och gick direkt in i badet för att tvätta oss rena. Så nu luktar jag en blandning mellan Grapefrukt och deodorant. En ganska salig blandning, men det funkar.

Jag har hunnit med att SMS:a lite med R, snacka i telefonen med Malin och gått in och satt upp mig på några nya lägenheter. Snacka om att det är en stor öken då det gäller att få en lägenhet nu på sommaren. Det verkar vara totalt omöjligt. Antingen så är det för fint område att alla med högre köpoäng ställer sig i samma kö som mig, eller så är det allt för dyrt eller så är det ingenting att ha. Så jag har det inte precis lätt på den biten nu. Men vi får se vad som händer och sker i framtiden. Jag vet i alla fall en sak och det är att jag samlar pengar när jag bor här hemma hos mamma och pappa - och det kan ju inte vara annat än till min fördel.

Kommentera inlägget här :