I säng i tid.

publicerat i Vardag.;
Kevin är nedbäddad i tid idag för en gångs skull. Han har dock inte valt att somna än utan knäpper på cd-spelaren som spelar ut en massa tjatiga barnlåtar. Radio hade varit det bästa alternativet för min del just nu känner jag. Men han måste också få lyssna på sin musik. Vissa låtar är faktiskt riktigt fina. Hur som helst så ska han försöka varva ned innan han ska somna. Han fick två eller tre glassar nu ikväll av morfar vilket faktiskt märks lite på hans hyperaktivitet, så som han far och flänger som en jojjo. I morgon lär det inte bli bättre innehåll i hans mage heller då det är midsommar och då finns det alltid mycket godis till hands. Suck och stön. Min mormor kommer hit på en middag i morgon, det ska bli skönt att prata lite skit med henne. Man saknar henne trots att hon bara bor någon kilometer här ifrån. Man träffas dock inte oftare än att man stöter på varandra på vägen rent hastigt. Synd med tanke på att jag tror vi har mer att tala om...

Ni ser hur min fantasi fortskyndar när jag skriver. Jag blir galen på mig själv. Från att ha skrivit att Kevin hamnar i säng i tid ikväll till det att min mormor kommer i morgon på midsommar.
Hjälp, snacka om livlig fantasi.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :