Inlines.

publicerat i Vardag.;
Världens roligaste kväll har jag haft. Jag var som sagt hemma hos Malin idag (no shit). Vi lekte lite hemma hos henne, fick hennes ena barn att sova middag, spelade lite "vem vill bli miljonär" på hennes tv och kom faktist upp till 80.000 några gånger, men miljonärer blev vi baskemig inte. Sen åkte vi ner på stan och shoppade lite. Vi gick även in på leksaksförmedlingen och köpte oss ett varsitt par Inlines. Sen stack vi och åt middag på Mix hela hennes familj och så lilla jag. Sen var det bara att åka hem till henne igen, sätta oss i soffan, natta lillfia som inte alls ville sova och sedan drog vi oss ut för att åka inlines. Vi drog nog vid åtta snåret och nu sitter jag fortfarande och försöker att inte flåsa allt för mycket över min dataskärm. Jag åkte från Malin strax efter elva, så vi var i alla fall ute i ungefär två och en halv timme. Mysigt värre. Ha ha ha.

Det var länge sedan man fick öva sina skrattmuskler också. Ha ha ha, Malin är för jävla härlig måste jag säga. Det finns ingen som kan hålla sig för skratt när hon rycker in. Eller så är det bara jag som har extremt sjuk eller (läs bra) humor att jag dör bara av att hon öppnar sin mun! Ha ha ha, lovely.

I morgon (om några minuter) eller hur man nu skall utrycka sig, så ska jag leka med Louise. Jag lovade henne väckning. Men jag är inte säker på att det kommer bli runt åtta, utan snarare runt tiosnåret när jag orkar mig upp ur sängen! Vi ska ändå bara ligga på däck och sola och titta på film i morgon, mysigt värre.

Men fan, Malin! MER ÅKA, ME LOVE.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :