Jag vill inte bli sjuk.

publicerat i Vardag.;
Jag har haft jätte ont i magen idag och kännt mig illamående. Har inte haft någon direkt aptit och när jag väl ätit så har jag kännt mig ännu mer illamående. Jag har verkligen ingen lust att bli sjuk igen nu när jag precis har haft alla inflammationer och sjukdomar som en normal person kan ha. Nej tack. Lagom också till man får tillbaka Kevin och en skriven lag säger att man skall vara en pigg och glad mamma. Jag orkar verkligen inte. Jag hoppas att jag kommer på fötterna. Redan i natt märkte jag att det var någonting som inte stämmde då jag inte kunde somna. Toppen... eller nej. Jag är fortfarande jätte trött men tänkte spara min trötthet framåt kvällen och lägga mig i tid. 

Jag var bara tvungen att skriva ett klagomålsinlägg. 
Jag känner mig redan lite bättre. (Ehm..) 

Kommentera inlägget här :