Lista, igen.

publicerat i Vardag.;
DIG:
1. hur lång är du? Fortfarande lika kort som sist.
2. vad vill du bli när du bli stor? (Längre?)
3. vad pluggar du? Till kock.
4. har du långt hår? Hmm, lagom. Jag kan nästan gå utan Bikiniöverdel på stranden utan att skämmas.
5. vilken hårfärg har du? Blont
6. sminkar du dig? Ja, bara så att jag ser pigg ut.
7. har du haft sex senaste månaden? Ja.
9. vad har du för färg på dina underkläder just nu? Det är olika.
10. har du kysst någon idag? Nej.

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? Ja
2. vem är bäst, mamma eller pappa? Båda.
3. hur många syskon har du? 2 st.
4. vad är det senaste du sa till din pappa? Jag älskar dig (tänk att jag kan vara så snäll!)
5. vilken mat lagade din pappa senast? Hmm, Levergryta, men ingenting jag äter längre dock.
6. hur många ställen har du bott på? 3 mer "seriösa" ställen, 4 om man räknar alla.
7. vem i din familj stör du dig mest på? Hm, finns inte så många att störa sig på.
8. vilken familjemedlem är snällast? Här hemma så är det min älskling; kevin.
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Igår.

KOMPISAR:
1. när var du senast med nån kompis? Idag, Malin och Nisse. 
2. vem sov du hos senast av dina kompisar? Hmm. Louise tror jag.
3. har du kysst nån kompis? Ja för länge sedan tror jag.
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?  Ja det har jag. Ganska många är jag vänner med fortfarande.
5. vem har du varit kompis med längst? Louise.
6. vem känner dig bäst? Ingen aning. Jag öppnar mig olika för folk. Ronnie skulle jag tro känner mig bäst.
7. längsta tid du varit osams med en kompis? Några år.
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ha ha ha, nej, men jag skulle nog skojja om den.
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej absolut inte.

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? Jeans och ett linne.
2. har du bytt om idag? Ja jag har bytt om någon gång, i alla fall byxor. 
3. favorittröja? Hmm. Nej inte precis.
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? Beroende på.
5. har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja
7. har du handlat kläder genom internet? Nej.
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? Ha ha ha, vad finns det att ljuga om?
9. fulaste plagget andra könet kan ha? Hmm. När jag får se det så säger jag till.
10. vad använder du för skor? Björn Borg skor.

VÅGAR DU:
1. skrika åt dina föräldrar?  Ja om det inte passar så gör jag det.
2. klä dig annorlunda? inte direkt.
3. vara dig själv? Det vågar jag!
4. visa dig i bikini/badbyxor? Ja varför skulle jag inte?
5. fisa inför din pojk/flick vän? Ha ha ha, inte det första man gör kanske.
6. pierca dej? Ja.
7. ge dig på utmaningar? Ja det gör jag.
8. ha sex på offentlig plats? Ja det har jag haft.
9. vara omogen? Ha ha ha, ja!
10. äta småkryp? Been there done that.

SKOLAN:
1. vad heter din skola? Nynäshamns Gymnasium
2. vad heter din favoritlärare? Angélique
3. vad är ditt favoritämne i skolan? Svenska
4. snyggaste läraren på skolan? Finns ingen direkt snygg.
5. har du bra betyg? Ganska.
6. tråkigaste ämnet? Matte & Italienska.
7. har du skolkat mycket senaste året? Lagom är bäst.
8. hur tar du dig till skolan? Går.
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Nej.

Kommentera inlägget här :