Lista.

publicerat i Onördigt;

Nämn någon som gjorde dig glad igår? Kevin.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Jag vaknade kvart i åtta, så jag var väl mellan sängen och köket för att vakna till.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Satt, precis här.
Det sista du sa högt? "Det gör vi gumman, ja hej!"
Vad har du druckit idag? Hmm, ingen aning.
Vad var det senaste du köpte? Öh en heliumballong till Kevin.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå grå.
Vad är det för väder hos dig just nu? Molnigt.
Godaste glass-smaken? Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Sover du tungt? Ja det gör jag , vissa nätter i alla fall.
Drömmer du mycket? Nej inte på sista tiden.
Mardrömmar? Mest det när jag väl drömmer.
Vilket ämne är roligast i skolan? Svenska.
Trivs du med ditt jobb? Jag har inget jobb. Men mammarollen är grymt kul!
Favoritklädsel? Olika till olika tillfällen.
Vad ser du om du tittar till höger? En blå vägg, en sterio, en tavla och en lampa. Vad ser du?
Vad gör dig glad just nu? Hm. Ingenting just nu.
Vad ska du göra härnäst? Bada. Vattnet är igång.
Höger- eller vänsterhänt? Vänster.
Humör just nu?
Sorgsen.
Favoritgodis? Surt&Salt, choklad är också jättegott.
Klädsel just nu? Jeans och Gina tricot linne.
Musik just nu? Tyst.
Sommarplaner 2008? Vara hemma och njuta.
Hur många kuddar sover du med? Sex kuddar i min säng.
Spelar du nåt instrument? Nej.
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Vilka är viktigast för dig? Kevin, Mamma och Pappa, Louise, Linnéa, Malin, Calle, Rikard (för han ska bli min nya granne) mf.
Bio eller promenad? Bio & Promenad.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Om jag är förkyld, hur ska man annars andas?
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Spindlar
Vad vill du jobba som? Vad som helst.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Ja kanske. Man lever bara en gång.
Anser du att du är stark? Ganska.
Vad gör du om du får hicka? Jag låter det vara för jag tycker det är kul!
Vad längtar du mest efter just nu? KEVIN.
Hur svarar du i hemtelefonen? Hmm, Ja det är Denise.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallu!
Antal timmar sömn inatt? Runt åtta.
Sov du ensam? Nej med Kevin.
Vem sov hos dig senast? Om man bortser från Kevin så var det Louise.
Vad ser du fram emot? Hmm. Att Kevin kommer tillbaka ffs.
Vad vill du ha just nu? En egen lägenhet.
Vilken buss åker du oftast?
854
Vilken årstid är det nu? Sommar.
Anser du dig själv snygg? Nej - eller ibland kanske. Mycket sällan dock.
Har du varit kär? Ja.

Kommentera inlägget här :