Lite info.

publicerat i Onördigt;
Jag tänker ge er lite information om hur läget ligger till just nu:

Jag och R separerade. Veckan efter så hade han en ny som han nu tänker flytta ihop med. Nackdelen är bara den att dem har valt att flytta ned till henne och hennes dotter vilket ligger ett X antal mil här ifrån, fem timmar med bil om man kör snabbare än vad fartkontrollerna säger. Han kommer därför säga upp sin lägenhet då han gått på arbetsintervju i den nya staden. Gällande Kevin så kommer han att bo kvar med mig här i nynäshamn och fortsätta gå på dagiset här som han är van vid. Jag och R håller på att förhandla nu om hur vida han skall träffa våran son och vilka dagar som passar med tanke på avståndet som kommer att bli mellan oss. Jag hoppas inte att han kommer ge upp och låta Kevin träffa honom några gånger per år när det passar honom - utan vi får se till att det bästa möjliga nu sker.

Det första för mig är just nu att få ut alla mina saker så att han kan få flytta ut sitt sen.
Men ungefär så här ser läget ut nu mer eller mindre.
Så jag tar vara på min ledighet även fast det svider av att vara borta från Kevin. Vi behöver nog vara ifrån varandra varannan vecka så länge det går för att sedan orka med varandra veckovis.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :