Lite shopping.

publicerat i Vardag.;
Jag var som sagt hos Malin och skulle spela tecken. Dock så gjorde vi allting man kan tänkas göra utom att spela tecken. Men vi hade en god time for tea stund och snackade en massa skit och sedan så fuskade vi oss igenom praktiskt hela vem vill bli miljonär för att se vad det var som hände om man verkligen vann hela skiten. Jo - då hade man tydligen chansen att vinna en riktig resa till något ställe - med sina virituella pengar. Ha ha ha. Lite mysko. Men någonting ska man väll tjäna på att bli miljonär?!

Sen gick vi lite omvägar för att även denna gång slippa gå förbi Kevins dagis. Lite uppförsbackar, klättra i berg och över några staket och förbi några brännässlor så var vi faktiskt framme. Ha ha ha. Det låter nästan som man tar ihjäl sig själv för fan. Men riktigt så illa var det inte, kanske. När vi väl var hemma hos mig så hämtade jag mina pengar och vi sprang vidare ner till centrum. Vi gick in på bokhandeln för att vi tänkte bli smarta och skriva ner en massa tänkvärda saker i en skrivbok, dock så fann vi ingen som passade våran smak så det fick helt enkelt vara. Sen så sprang vi vidare till klädesförmedlingen där jag faktiskt hittade en snygg Elvis t-skirt och jeans till Kevin. Riktigt tufft om jag får säga det själv. Så det gick ner i min shoppingvagn. Sen så gick vi till leksaksförmedlingen där det dock inte fanns lika mycket i våran smak så vi gick snabbt där ifrån. Sen fick vi åka bil hem med Marcus som hade hämtat deras ungar från dagis.

Så det blev en riktigt bra och skön eftermiddag, precis i den takten som man skall leva sitt liv i. Underbart.
Hoppas eran dag har varit lika bra.

Kommentera inlägget här :