Malin och skolan.

publicerat i Vardag.;
Igår blev det inget skrivande, tyvärr. Jag stod den ena halvtimmen som jag var hemma med att locka mitt hår, den andra halvan så städade jag mitt rum. Sen stod jag ute och väntade på Malin och hennes små barn för att gå till affären. Därefter var vi ute på Malins balkong och snackade skit hela kvällen med en kopp te och bara mös i kvällsolen. Det var riktigt mysigt, måste jag erkänna. Annars gjorde jag inte så mycket. Jag somnade nästan direkt när jag kom hem. Det var egentligen bara att göra sig i ordning för kvällen och snoosa gott sen! Jag var jätte trött, säkert efter helgens bravader.

Nu är jag i skolan och tar det lugnt. Jag ska egentligen ha alternativ medicin nu men jag vågar inte gå dit då jag inte visat mitt ansikte där så mycket den senaste tiden. Så det kanske är bäst att hålla sig där ifrån.

Well well.
Kevin gick i alla fall bra att lämna på dagis, vilket egentligen är huvudsaken. För då är min dag gjord!
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :