Musik.

publicerat i Vardag.;
Musiken jag spelat har jag spelat nu sedan jag kom upp ur badet, om och om igen. Samma låt också. Jag tycker den är så bra. Det är farligt att skicka musik till mig - om låten är bra så sitter jag där som fast liksom. Min mamma tror säkert att jag valt att bli depprimerad nu när inte Kevin är kvar hos mig längre. Kanske att det är därför hon har lämnat mig ifred ikväll? Hur som helst så tänkte jag spendera min kväll här ikväll. Jag kanske sätter på den ljudbok som min mor fick med tidningen idag. Det är en thriller så det kanske inte är av bästa sort just ikväll - då jag är ensam och allt. Ha ha ha. Och till ljudböcker så måste man skapa sig egna bilder - det är inte alls som att se på film, så nej hua. Det får vänta helt enkelt. Jag funderar istället på att sätta på en schysst rulle. Kanske OTH - season one som jag fått låna av syrran!

Yes, den får det bli.
Pusselipuss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelin:

Okej men ha kommer väll vara hos sin pappa ibland med?

Kommentera inlägget här :